Thursday 3 November 2011

PDRM HARAMKAN SEKSUALITI MERDEKA!

Polis Diraja Malaysia (PDRM) mulai hari ini mengharamkan sebarang majlis yang dilakukan mana-mana penganjur berkaitan dengan program ‘Seksualiti Merdeka’ demi ketenteraman awam.


Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata polis telah mengenal pasti dan akan memanggil kesemua mereka yg terlibat dlm penganjuran program itu termasuk Datuk S. Ambiga utk dirakam keterangan mereka. 

Polis akan mengambil tindakan di bawah Seksyen 27 A (1) (C) dan juga 298 A Kanun Keseksaan utk menghalang sebarang penganjuran majlis itu, katanya pada sidang media tadi.



Ambiga sekali lagi cuba merobek keharmonian rakyat Malaysia khususnya  bangsa Melayu dengan cuba menganjurkan forum kebebasan seksualiti. Seksualiti Merdeka  disini membawa maksud rakyat bebas untuk mempunyai hubungan sejenis seperti Gay, Lesbian, Biseksual dan Transeksual.


Persoalannya disini, sewaktu BERSHIT 2.0 diadakan, PAS yang memperjuangkan ISLAM telah bermati-matian bekerjasama dengan Ambiga sehinggakan ada yang sanggup berlakon menemui ajal dalam Demo BERSHIT yang lepas. Kononnya Kerajaan BN tidak teluslah, itulah inilah. Bagaimana pula respon PAS bila Ketua mereka Ambiga menganjurkan Forum Seksualiti Merdeka ini? Mengapa PAS membisu?!


Mengapa PAS bagaikan terkena nasi kangkang buat saja apa yang disuruh Ambiga. Pas tidak sepatutnya  mencampuradukkan hak asasi manusia dengan perjuangan yang kotor seperti seks songsang.


-Aku tabik PDRM! 

1 comment:

  1. BLOG ANDA TELAH SY PAUTKAN..MINTA LINK KAN BLOG SY DI BLOG ANDA

    http://malaydelima.blogspot.com

    TQ.

    ReplyDelete